Wybierz miasto:
Dodane przez jborowska -

Nowa książka "The Role of Individual Differences in Content and Language Integrated Learning Success" autorstwa doktor Agnieszki Borowiak z kierunku filologia, skupia się na analizie roli różnic indywidualnych w osiągnięciach uczniów uczęszczających do klas dwujęzycznych (ang. Content and Language Integrated Learning/CLIL). 
Autorka bada, jak różne czynniki, takie jak motywacja, autonomia czy przekonania dotyczące nauki języka angielskiego jako obcego, wpływają na skuteczność uczenia się języka obcego w kontekście zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego.

Książka, oprócz treści teoretycznych dot. CLIL, zawiera również praktyczne wskazówki dla nauczycieli dotyczące prowadzenia lekcji w klasach dwujęzycznych.

Gratulujemy Pani doktor wydania pierwszej książki.
 

 

 

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj