- I stopnia (licencjackie)
- stacjonarne
- niestacjonarne (zaoczne)
- on-line
- 3 lata
Jesteś aktywny, kreatywny, lubisz podróże, jesteś otwarty na nowe wyzwania, kulturę i tradycję innych regionów i narodów, chcesz pracować w branży hotelarskiej, gastronomicznej czy turystycznej studia na kierunku turystyka i rekreacja są dla Ciebie idealnym przygotowaniem do przyszłej pracy zawodowej!
Rosnąca liczba turystów ma bezpośredni wpływ na większe dochody we wszystkich gałęziach branży turystycznej. Co raz więcej osób znajduje zatrudnienie w hotelarstwie i gastronomii oraz szeroko rozumianej branży związanej z turystyką, zdrowiem i rekreacją, odnową biologiczną, spa & wellness, biurach promocji miast, regionów czy województw. Zatem branża turystyczna daje perspektywę ciekawej i atrakcyjnej pracy zawodowej!
Oferujemy ciekawe i atrakcyjne studia, które pozwalają na zdobycie m.in.:
- wiedzy z obszaru ekonomii, zarządzania, marketingu, PR i promocji w obszarze turystyki,
- praktycznego doświadczenia w zakresie funkcjonowania hotelu, pensjonatu czy gospodarstwa agroturystycznego, zarządzania gastronomią, funkcjonowania ośrodków sanatoryjnych, spa & wellnes,
- umiejętności przygotowywania, promowania oraz sprzedawania ofert i usług turystycznych.
- Dzięki kreatywnym wykładowcom z dużym doświadczeniem zawodowym i autorskiemu programowi kształcenia, pozwalającemu studentowi rozwiązywać rzeczywiste zadania i realizować samodzielne projekty w środowisku pracy - hostel, hotel, ośrodek SPA & Wellness, zdobędziesz wiedzę, a przed wszystkim praktyczne umiejętności i kompetencje niezbędne w przyszłej pracy zawodowej.
W trakcie studiów student zdobędzie praktyczne umiejętności dotyczące branży turystycznej:
- świadczenia usług hotelarskich,
- technik zarządzania personelem i obiektem turystycznym,
- organizacji pracy w branży gastronomicznej,
- obsługi klienta,
- świadczenia usług w turystyce (organizacji turystyki kwalifikowanej, wyjazdów krajowych i międzynarodowych),
- animacji wydarzeń turystycznych i aktywnej rekreacji, organizacji czasu wolnego,
- dbania o dobry wizerunek obiektu i budowanie marki produktu turystycznego,
- projektowania i realizowania imprez turystycznych.
W trakcie studiów zapewniamy praktyki w branży hotelarsko-turystycznej (hostel, hotel, ośrodek spa & wellness), które pozwolą absolwentowi zapoznać się z tajnikami marketingu i sprzedaży usługi turystycznej oraz będą stanowiły niezbędną praktykę w zawodzie – jakże cenną z punktu widzenia potencjalnych pracodawców.
Praca dla absolwenta:
- hotele, hostele, motele, pensjonaty, kempingi, schroniska turystyczne, itp.
- ośrodki rekreacyjno-wypoczynkowe, ośrodki kolonijne i sportowe,
- gospodarstwa agroturystyczne,
- restauracje, usługi gastronomiczne i cateringowe, np. menedżer restauracji, kierownik zaopatrzenia,
- biura podróży, agencje turystyczne, agencje touroperatorów, np. analityk rynku hotelarskiego lub turystycznego,
- ośrodki spa i Wellness, ośrodki sanatoryjne i rehabilitacyjne,
- firmy promocyjno-marketingowe związane z branżą turystyczną,
- instytucje samorządowe zajmujące się turystyką i promocją regionów.