To jest temat | Czerwone korale, snusy i piwo z Mentzenem. Jaka była kampania prezydencka?

18 czerwca 2025

To jest temat | Czerwone korale, snusy i piwo z Mentzenem. Jaka była kampania prezydencka?

Wyścig doktorów. Widowiskowe, choć mało merytoryczne debaty. Sporo ksenofobii i eurosceptycyzmu. Coś o mieszkaniach, na które nie stać młodych i coś o tych, którzy mają mieszkań za dużo. Tyle w tradycyjnych mediach. A w socialach? Obrazkowe historie z batonikami, bonjourami, saszetkami tytoniowymi, tęczą, koralami, panem Jerzym, ustawkami i spotkaniem na piwie. Polaryzacja, z którą wszyscy chcą walczyć, a którą solidnie ugruntowali.

Kampanię prezydencką podsumowali:

  • dr Kinga Stopczyńska, ekspertka z zakresu social media i influencer marketingu, UŁ;
  • dr Artur Niedźwiecki, radca prawny, politolog, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna;
  • Sławomir Macias, dziennikarz, kulturoznawca, artysta.

Przejdź do artykułu

Ostatnie publikacje eksperta